شنبه 17 خرداد 1404
فرم سنجش رضایتمندی ارباب رجوع مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

 

با سلام

این پرسشنامه به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین تنظیم گردیده است،  لذا خواهشمند است با تکمیل این فرم این مدیریت را یاری فرمائید.

به کدام واحد مراجعه نموده اید؟ : *
آیا به درخواست شما پاسخ مثبت داده شده است؟ : *

نحوه برخورد کارشناس مربوطه در هرکدام از حیطه های زیر را چگونه ارزیابی می­کنید؟ 

رعایت ادب و احترام : *
صبر و متانت : *
خوش رویی : *

نحوه خدمت ­رسانی واحد مورد مراجعه در هرکدام از حیطه های زیر را چگونه ارزیابی می­کنید ؟ 

انجام خدمت مورد نظر در موعد مقرر و سرعت پاسخگویی : *
میزان تسلط کارشناس بر فرآیندهای حیطه کاری : *
حضور کارشناس مربوطه در محل انجام خدمت : *
تناسب تعداد کارکنان شاغل با حجم کار واحد : *

میزان اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای خدمات موردنظر در هرکدام از حیطه های زیر را چگونه ارزیابی می­کنید؟  

اطلاع رسانی قوانین و مقررات مربوط به درخواست شما : *
اطلاع رسانی درخصوص میزان پیشرفت کار : *
شفاف سازی فرآیند انجام کار : *
در صورت تمایل نام فرد یا افرادی که مناسبترین برخورد را با شما داشته اند را مرقوم فرمایید :
درصورت تمایل نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند را مرقوم فرمایید :
چنانچه فردی درخواست خلاف مقررات از شما داشته است، لطفاً با ذکر مورد مرقوم فرمایید. :
چنانچه پیشنهاد خاصی جهت اصلاح امور دارید، مرقوم فرمایید. :

درصورت تمایل به پیگیری مشخصات خود را تکمیل نمایید.

 

نام و نام خانوادگی :
شماره تماس :
تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *